خآطراتمون خآطراتمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♥ خـاظرات زِنــدگیمون ♥

عاشقتـــونم

1395/6/13 12:46
نویسنده : ♥ m.h♥
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام دوستای گلم

خوبید عزیزای دلم ؟

ماهم خوبیم الهی شکر محبت ولی سرما خوردم خندونکخسته

واقعا عذر میخوام بابات تاخیرم تو آپدیت وب ، چندوقتی اصلا حوصله نداشتم ، چون مثل همیشه یه مشکلاتی واسمون پیش اومده بود و روحیمو پاک باخته بودم ، حدودا بیست و چندروزی طول کشید ولی کم کم داره حل میشه به امید خدا...

کلی حرف داشتم ولی الان هیچیی تو ذهنم نمیاد ، ایشالله از این به بعد سعی میکنم مثل قبل به وب سر بزنم عزیزای دلم ، خیلی دلم واستون تنگ شده ، به همتون سر میزنم خیلی دوستتون دارم ، مثل همیشه التماس دعا دارم ازتون خیلی خیلی دوستون دارم محبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
13 شهریور 95 13:05
سلام اجی خوبی خداروشکر که مشکلتت حل شده تقریبا اجی ان شاءالله زود خوب میشی اجی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و سربلند و خوشبخت باشی اجی ممنونم بابت نظرت اجی تاییدش کردم
♥ m.h♥
پاسخ
سلام مهربونم خوبی ؟ قربونت برم اره خداروشکر حل شده دیگه دوست دارم الی جونم
ツمامان و بابای نی نیツ
15 شهریور 95 13:04
سلام عزیزم وبت عالیههههههههه ایشال همیشه شاد و خوشبخت باشید ی سوال؟ عکس پروفایل وب دسته خودتونههه؟؟ ما همسنیم عایا!! آخه نوشتی کوچولو میگم
♥ m.h♥
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف داری نه عکس از نت هست :-) همسنیم تقریبا 😊 ممنون از حظورت 🌹🌷
الهه
15 شهریور 95 20:07
سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر خداروشکر که حل شده اجی منم دوست دارم اجی^_^
♥ m.h♥
پاسخ
من قربون شکل ماهت 💋💋💋