خآطراتمون خآطراتمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ خـاظرات زِنــدگیمون ♥

16 ماهگی عشقمون هم نزدیکه ...

1396/3/1 10:17
نویسنده : ♥ m.h♥
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم 💜💋💜💋

خوبین؟؟؟ فرشته هاتون خوبن ؟؟ 

منو واقعا ببخشین ، الانم نمیدونم چطور شد زد به سرم بیام و یکم از روزمره ها بنویسم 

خیلی درگیر درس و زندگی شدم و حسابی مشغولم ،هم با شادیاش هم با ناراحتیاش ولی خداروشکر که سلامتیم و با سلامتی و کنار خانواده بودن میگذره ❤

تولدم نزدیکه ها، تبریک زیاد میخوام 😜 چه پیشاپیش و چه روز تولدم 💋

بیشتر اینستا هستم و به زودی یه آدرس بهتون معرفی میکنم که اونجا فالو کنین و در ارتباط باشیم 😊 

منتظرررر باشین  😍😍😍

16 خرداد عشق قشنگمون 16 ماهه میشه خدااایا شکرت 😘

دوستتون دارم و مثل همیشه محتاح دعاهای خوبتون هستم ، ماه رمضون هم نزدیکه توروخدا منو فراموش نکنید ،هنوز بلد نیستم خیلی چیزارو تو زندگیمون و همین باعث شده خیلی مشکل ایجاد بشه و درگیرم کنه و ناراحت ، دعام کنید .. 

دوستتون دارم خیلی زیاد 😘😘😘

پسندها (2)

نظرات (2)

الهه
5 خرداد 96 16:51
سلام اجی خوبی پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم ان شاءالله که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و همه مشکلات تون هم حل بشه اجی بازم مبارک باشه اجی منم تولدم افتاده شهادت حضرت علی (ع)
♥ m.h♥
پاسخ
الهه
20 خرداد 96 17:34
سلام اجی خوبی تولدت مبارک عزیزم ان شاءالله که به همه ارزوهات برسی و همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی اجی بازم تولدت مبارک
♥ m.h♥
پاسخ
سلام الهه جونم ] مرسی عزیزدلم خیلییییییی ممنونم