خآطراتمون خآطراتمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♥ خـاظرات زِنــدگیمون ♥

مــــــاه مهر♥ تولدِ بهترین مَرد دنیای من♥

1395/6/31 11:27
نویسنده : ♥ m.h♥
509 بازدید
اشتراک گذاری

شاید خیلیــــــــا بهت بگن … دوستت دارم شاید خیلیــــــــا بهت بگن … عاشقتم شاید خیلیــــــــا بهت بگن… کاش مال من بودی شاید خیلیــــــــا تو زندگی از ین جمله ها بهت بگن ! شاید تو هم عادت کرده باشی و بیخیـــال همه ی اینا شده باشی … ولی وقتی یه روزی یه جایی ؛ یه مهر ماهی بهت میگه “میخوامت” ….دویوونــــــــــه میشی!! میدونی چــــــــــــرا؟!!! چون یه مهر ماهی به این راحتیــــا به کسی نمیگه “میخوامت” !

فرشته

همسریم پیشاپیش تولدت مبارک محبت

فرشته ی زندگیم ، تکیه گاهم ، از خدا میخوام تا ابد کنار هم بمونیم ، خیلی خوبه که هستی و دارمت محبت همش دارم فکر میکنم واسه تولدت چی بخرم ، هنوز به نتیجه نرسیدم ! ولی میدونم که بلاخره یه چیز خوبی میخرم برات ....

خیلی دوست دارمــــــــــــــ بوس

پسندها (1)

نظرات (3)

دخترخاله
2 مهر 95 12:30
انشاالله سال های سال کنار هم خوشحال و سلامت باشین
♥ m.h♥
پاسخ
ممنونم عزیزدلمم
محجوب بانو
2 مهر 95 23:11
♥ m.h♥
پاسخ
خواهریم
سیما
7 مهر 95 15:12
به ما هم سری بزن/ اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن/