خآطراتمون خآطراتمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♥ خـاظرات زِنــدگیمون ♥

بدون عنوان

1396/6/2 15:31
نویسنده : ♥ m.h♥
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم 😘😘

خوبین؟؟ خوشین ؟

منم خوبم ممنونم 🙏😊

خدا نگذره از این اینستاگرام !! منو حسابی از اینجا دور کرده! چرا آخه ؟؟؟!!! یه اینستا چقدر میتونه جذاب باشه 😅😄

دوسال از ساخت وبم گذشت ...

یادش خیلی بخیر ، اون غروب مرداد ماه که این‌پیج رو زدم همیشه آرزو داشتم تک تک روزمره هامو توش ثبت کنم ،تا چندماه پیش همینطور بود ولی کم کم کمرنگ شدم...

وب عزیزم تولد ۲ سالگیت پساپس مبارک ،مرسی که با همه ی نبودنام ،با همه ی آفلاین بودنام بازم خاطرات منو مثل یک دوست نگهداری میکنی و همیشه با آغوش باز منو استقبال میکنی عزیییزم همیشه دوستت خواهم داشت🎂😘 

-۱۶ مرداد ۱۳۹۶ 

عشق قشنگمون ۱۸ ماهه شد 🌠🎈✨

۱۸ ماه گذشت و من توی این مدت لحظه های متفاوت زیادی رو تجربه کردم ! خاطرات خیلیی شیرینی که تا ابد در ذهنم موندگار شد و هروقت در ذهنم مرور میکنم ناخوداگاه لبخند میزنم ( شعرر نگفتم ! واقعا لبخند میاد رو لبم :) ) و لحظه های تلخی که بعضی جاها کم اوردم و خسته شدم ، بد یا خوب گذشت تا رسیدم به اینجا .

و حالا منتظر ۱۶ شهریور جان هستیم برای ۱۹ ماهه شدن 😇❤

با همه ی اتفاقات ، با همه ی بدی ها ،باز هم احساس خوشبختی میکنم ،از ته قلبم خوشحال و خوشبختم بخاطر داشتن یک زندگی آروم و سالم، خیلی جاها ندیدم که خدا چقدر مراقبمه ،ولی خدای بزرگ همیشه مراقبمه و هوای زندگیمو داره و خیلی خوشحالم از وجود خدایی که همه جوره هست .......❤❤❤

اگه هنوزم وب منو دنبال میکنین برام دعا کنین ، برای خوشبختیم دعا کنین ،،من خیلی وقتا با دعاهای قشنگتون حالم خوب شده .

براتون آرزوی بهترین تقدیر هارو دارم دوستای عزیزتر از جان ❤

به امید دیدار 😍❤😘⚘🙏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان صدرا
2 شهریور 96 23:54