خآطراتمون خآطراتمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

♥ خـاظرات زِنــدگیمون ♥

دی ماه تـــولد مامان و بابام

1394/10/2 16:50
نویسنده : ♥ m.h♥
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام به دوستای عزیزم محبت

یلــداتون پساپـس مبارک خندونک

دیروز تولد بهترین و مهربون ترین مامان و بابای دنیاا ،، مامان بابای خودم بود

الهی من دورتون بگردم عشقای من ، عاااااشقونه دوستتون دارم تـــــــــــــولدتون مبــــــــــارک بوسمحبتبوسمحبتبوس

45    محبت      38   سالگیتــــــــــون مبارک جشن

امیدوارم صددددددددها سال سایتون بالای سر منو داداشی باشه محبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (3)

کوثر
3 دی 94 11:51
سلام تولدشون مبارک دوست دارم
♥ m.h♥
پاسخ
سلام گلم مررررسی منم دوستت دارم اجی
خاله مژگان
3 دی 94 12:27
شکر که شب بیادماندنی بود برات. ان شاالله همیشه کنار خانواده ایام به کامت باشه عزیزم
♥ m.h♥
پاسخ
مرسی خاله جونم
【p】【a】【r】【y】【a】
6 دی 94 13:56
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░████ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░████ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██ . . . . . . . عالیه!!! به وب من هم سر بزن
♥ m.h♥
پاسخ
مرسی ،،، حتما