خآطراتمون خآطراتمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♥ خـاظرات زِنــدگیمون ♥

♥ بـماند برای عـاشقان ..

1394/10/16 14:31
نویسنده : ♥ m.h♥
733 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر پرسيد : آيا من قشنگ هستم ؟ پسر گفت ؟ نه .....

دختر گفت : آيا دلت مي خواد تا ابد با من بموني‌؟ گفت :‌نه !

سپس پرسيد :‌ اگر ترکت کنم گريه مي کني ؟ و بار ديگر تکرار کرد :‌ نه !

دختر خيلي ناراحت شد ....

وقتي براي آخرين لحظه با چشماني که پر از اشک بود به پسر نگاه کرد ..... پسر دست هايش را گرفت

و گفت :‌ تو قشنگ نيستي بلکه زيبايي

.... من نمي خواهم تا ابد با تو باشم بلکه من نياز دارم که تا ابد با تو باشم

و اگر تو روزي مرا ترک کني ... گريه نمي کنم ..

مي ميرم......

فرشته

اگه قرار باشه ظرف 24 ساعت دنيا به پايان برسه تموم خطهاي تلفن ،،،تالارهاي گفتگو و ايميل ها اِشغال ميشه ..

پر ميشه از : از اينكه رنجوندمت پشيمونم من رو ببخش يا  تو را عاشقانه مي پرستم مراقب خودت باش اما بين اين همه پيام يكي از همه تكون دهنده تره [[  هميشه عاشقت بودم ولي هيچوقت بهت نگفتم  ]] پس عشق و محبت را تقديم انكه دوستش داريم كنيم شايد فردايي نباشد....

 

پسندها (3)

نظرات (4)

ღnarjesღ
16 دی 94 15:28
سلام دوستمممم لینک شدییییییییییییییییییییییییبه وبم بیا
♥ m.h♥
پاسخ
]مررسی چشممممم
مامان فرهام و فرناز
16 دی 94 21:16
عزیزمی دوستمخیلی ممنون که پیشمون اومدی خوشحالم کردیراستی لینک شدی گلم.
♥ m.h♥
پاسخ
ممنونم مارال جونم خواهش میکنم عزیزم . مرررسی
هلنا
17 دی 94 14:26
this post is nice
♥ m.h♥
پاسخ
Thank you , my dear
خاله امیرحسین
17 دی 94 21:35
سلام دختر بابا الهی همیشه سلامت و شاد باشی مطالب قشنگی داری ممنونم سرزدی سلامت و موفق باشی دختر ناز
♥ m.h♥
پاسخ
سلام خاله جون خیلی ممنونم همچنین شما . چشم حتما مرسی که اومدین